פתרון לכאבי הברכיים

כאבי ברכיים הם בעיה נפוצה בחברה שלנו, היות שאורח חיינו מכריח אותנו לבלות את רוב זמננו בישיבה ולהשתמש לעתים רחוקות, אם בכלל, בשרירי ירכינו. דלדול השרירים הוא שמונע מהם לתמוך בגוף ומכריח את הברכיים לעשות זאת, והתוצאה היא כאבים וקשיי הליכה וריצה.

אפילו כאדם שעוסק בפעילות גופנית סבלתי גם אני מכאבי ברכיים, התקשיתי לרוץ, הברכיים נהגו להשמיע "קליקים", ובתקופה שבה לא הייתי בכלל פעיל גופנית, נהגה הברך הימנית שלי לצאת מדי פעם באופן חלקי מהמקום וזה היה מלווה בכאבים איומים.

מה הפתרון? חיזוק יזום של שרירי הירכיים באמצעות "סקוואטים". בהשראת טד קאר מאתר 100SquatsaDay וערוץ היוטיוב באותו השם, התחלנו לבצע מדי יום תרגיל של 100 סקוואטים ברצף במשקל גוף, הכי מהר שאנחנו יכולים. התוצאה: הברכיים מפסיקות לכאוב, הקליקים נעלמים, שרירי הירכיים משתרגים, ואפילו שרירי הגב והבטן מתחזקים.

סקוואט היא תנועה טבעית של הגוף וכולנו צריכים לבצע אותה בקלות. יש לי חבר טוב, בן 76, שעושה סקוואטים ללא קושי, ולכן הוא פעיל ונמרץ בגילו, בעוד חבריו מתקשים אף לקום מהכיסא ללא עזרה.

השיא שלי כעת למאה סקוואטים ברצף עומד על 2:10 דקות, קחו על עצמכם את האתגר ונסו לשבור את זה!

לפני שאתם מתחילים אתגר של 30 יום השקיעו כמה דקות כדי ללמוד איך לבצע תנוחת סקוואט נכונה.

5
הגב

avatar
3000
5 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
הדסיונתןעמית Recent comment authors
  Subscribe  
הרשמה לעדכונים
יונתן
Guest
יונתן

עדכון 28/10/14 – 1:45

יונתן
Guest
יונתן

עדכון 14/10/13 – 1:59

הדס
Guest
הדס

אני הצלחתי בשתי דק

יונתן
Guest
יונתן

עדכון 28/7/13 – 2:05

עמית
Guest
עמית

וואו הקליקים ברגל זה פשוט כל כך לא נעים אני סובל מזה כל כך הרבה זמן כבר…
אתחיל גם בסקווטים חח