ומה אני אוכל בעבודה?

עבור הרבה מאיתנו העבודה (לצערנו) היא מקום שבו אנו מבלים זמן רב במשך היום. אחת הדאגות הגדולות היא מה לאכול בעבודה. האופציות הן להביא אוכל שהכנו בבית מראש או לקנות בחוץ – כפי שנעשה ב"דיאטת ההיי-טק", אשר מצדיקה פוסט (או מספר פוסטים) בפני עצמה. עבור אוכלי פירות הפתרון הוא פשוט עוד יותר.

כאשר אני קם בבוקר וצריך להתארגן מהר לעבודה, אין קל יותר מלקחת איתי אשכול של 15-20 בננות בשביל לסדר לי את יום העבודה. אפשר לגוון ולקחת פחות בננות, ועוד קילו או שניים של ענבים או שקית של תמרים (אשר את שניהם קל וכיף לנשנש בזמן העבודה), אבטיח או מספר מלונים. בימי הקיץ החמים הייתי לוקח כ-15 עד 20 מנגואים כארוחת צהריים ופירות נוספים לנשנוש לאורך היום, או כארוחת בוקר במידה ומיהרתי במיוחד.

היתרונות רבים:

– אין צורך לארוז את הפירות (מעבר ללשים בשקית או קופסא גדולה).

– אין בישול או הכנה מראש של המזון, אחסון, מעבר בין כלים, סכו"ם וכו'.

– אין צורך להסתמך על מקרר בעבודה, ושיהיה בו מקום – בעיה מוכרת.

– תלוי בפרי, אפילו לא צריך להסתמך על מטבח כלל.

– פסולת מעטה ואורגנית. בלי אלומיניום ופלסטיק.

– לפירות רבים לא נצטרך כלי אכילה אפילו. פשוט לאכול!

פעם חשבתי שזה יהיה סיפור לקחת איתי כל יום פירות לעבודה, אבל בסופו של דבר זה הוביל לארוחה ממלאת יותר ומספקת שאינה מכבידה על הקיבה (משהו שמפריע להתרכז בעבודה), התעסקות מעטה, ובדיעבד פתרון הרבה יותר ריאלי מלהסתמך על המסעדות באזור או על בישול מראש של אוכל.

2
הגב

avatar
3000
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
ירוןVenus Recent comment authors
  Subscribe  
הרשמה לעדכונים
Venus
Guest
Venus

זה לא נורא כבד לסחוב?
אני ממש רוצה להגיע למצב שאני אוכלת יותר פירות, אבל זה בעיה כי אני בבסיס סגור ומביאה הכל מהבית. ואני לא רואה את עצמי מצליחה להביא לשם אפילו 20 קילו של פירות.. זה משוגע להיסחב עם זה שעתיים באוטובוס 🙁

ירון
Guest

זה לא נורא כבד לסחוב?

אני ממש רוצה להגיע למצב שאני אוכלת יותר פירות, אבל זה בעיה כי אני בבסיס סגור ומביאה הכל מהבית. ואני לא רואה את עצמי מצליחה להביא לשם אפילו 20 קילו של פירות.. זה משוגע להיסחב עם זה שעתיים באוטובוס 🙁

השאלה היא בכמה פירות מדובר ולכמה זמן- שבוע? חודש?

אם מדובר ביום או יומיים אין סיבה להיסחב עם 20 קילו של פירות. אפשר שניים, שלושה או יותר, תלוי בכמות הפירות שאת אוכלת ביחס לשאר המזון. תנסי להתרכז בפירות בעלי יחס קלורי גבוה כך שתסחבי פחות משקל עבור יותר קלוריות (בננות, מנגו, רימונים, תמרים וכו'). אין בעיה לסחוב בשקית, שתיים או בתיק כמה קילוגרמים של אוכל. ילדים בבתי הספר סוחבים בממוצע יותר משקל בספרים 🙂

אם מדובר במספר ימים, שבוע או יותר, אני ממליץ לחפש איפה יש ירקן במרחק סביר. אני מעריך שיהיה אחד שאינו מצריך נסיעה של שעתיים. הרי קרוב לוודאי שגם הבסיס עצמו מזמין ירקות ופירות ואפשר לבדוק עם המטבח מאיפה הם מזמינים. אולי הם אפילו יוכלו לצרף להזמנה הרגילה כמות נוספת עבורך, או שתוכלי לעשות משלוח אל הבסיס. נושא זה כדאי לבדוק עם הקצינת ת"ש.

שיהיה בהצלחה! 🙂