תדירות וזמני ארוחות

הפורום הראשי של 30 בננות ליום

תדירות וזמני ארוחות

הודעהעל ידי gutmanz » ש' אוקטובר 15, 2016 6:49 pm

שלום רב. אני מנסה להבין כמה זה משפיע וחשוב זמני ארוחות ותדירות.
בנוגע לתדירות ממה שהבנתי הכי אידיאלי 3-4 ארוחות גדולות. שהראשונות הן פירות בעיקר והאחרונה ירקות ועלים ואולי שומן. אני עוד לא שם, אוכל גם הרבה בין לבין כי נראה לי שהכיבה שלי עוד לא גדולה מספיק בשביל להכיל 3-4 ארוחות גדולות . אבל מה שיותר מעניין אותי כרגע זה הזמנים.
בנוגע לזמנים ראיתי כמה אמירות שיש לבדוק כל אחד לעצמו ואין איזה כללי אצבע. ובאף אחד מהתפריטים שראיתי לדוגמה לא צוין שעה.
אז אשמח אם מישהו יתן תפריט או שניים לדוגמה בצירוף השעות.
או אם כבר יש איזה הודעה שלא מצאתי בנוגע לנושא אז שיפנה.
או שאם בכל זאת יש איזה שהם כללי אצבע שאפשר ללכת על פיהם בתור התחלה שנצברו על פי נסיון אז שישתפו.

וכמה שאלות של מתחיל
אני כבר חודש וחצי אוכל על פי התזונה. עדיין לא מרבה בפעילות גופנית מאומצת כמו משקולות או משו כזה, חושב על TRX אבל עדיין לא יצא לפועל. האם זה נורמאלי שעדיין קשה לי להכיל 10 בננות בארוחה וכדומה? אני 1.90 שוקל 70-72. משו כזה. שזה נמוך ביחס אליי. בהתחלה נבהלתי מהירידה במשקל אז התחלתי להשתמש בכרונומטר בשבוע האחרון ואני אוכל 2500-3000 קלוריות ביום. זה נשמע סביר? הפעילויות הגופוניות שלי כרגע עדינות - עבודה עם הרבה הליכה, 7 דקות אימון פונקציונאלי, יוגה,
הליכה מתונה.

תודה בכל מקרה! ,, אלון
gutmanz
 
הודעות: 8
הצטרף: ש' אוקטובר 15, 2016 6:42 pm

Re: תדירות וזמני ארוחות

הודעהעל ידי ירדן » א' אוקטובר 16, 2016 4:25 pm

היי אלון, ברוך הבא לפורום :)

4-3 ארוחות ביום זה מצויין אבל בהחלט למתחילים שעוד צריכים זמן להתרגל לכמויות אין בעיה לחלק את המזון היומי ליותר ארוחות. העיקר שיהיה מסודר לפי ארוחות ולא נשנוש לאורך כל היום. אין שעות שמתאימות לכולם, זה עניין אישי שתלוי מתי אתה קם בבוקר, מתי אתה הולך לישון בלילה, כמה ארוחות אתה אוכל, כמה אתה מסוגל לאכול בכל ארוחה, מה לוח הזמנים שלך, מתי אתה עושה פעילות גופנית. אתה יכול לראות בקישורים הבאים שני תפריטים לדוגמה שמתאימים לגבר-
https://www.30bananotleyom.co.il/blogs/ ... h-do-i-eat
https://www.30bananotleyom.co.il/blogs/ ... ummer-time

לגובה שלך 2500 זה נמוך מידי וכן כדאי שתשאוף לכיוון ה-3000 ומעלה, גם אם אתה לא מאוד פעיל, ובעיקר אם אתה רואה שאתה יורד במשקל. איך העיכול שלך? האם אתה סובל משלשולים או שהצואה מגובשת ותקינה? אני שואלת כדי לבדוק האם אולי מדובר על מדובר על בעיית ספיגה. ירידה מסויימת במשקל היא צפויה בתחילת הדרך אך אם המצב ממשיך ואין בעיית ספיגה אז סביר להניח שאתה פשוט אוכל מעט מידי. במידה ואתה רוצה לעלות במשקל אז השיטה הכי טובה היא לא "להשמין" אלא להעלות את מסת השריר בעזרת אימוני התנגדות על השרירים ביחד עם אכילה מספקת של מזון שתביא לעלייה במסת השריר.

רשום בבקשה דוגמה מפורטת של התפריט היומי שלך כולל כמויות.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
ירדן
 
הודעות: 2969
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:47 pm


חזור אל 30 בננות ליום

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], YandexBot ואורח אחד

cron