שאלות ותהיות

הפורום הראשי של 30 בננות ליום

שאלות ותהיות

הודעהעל ידי שקדיה » א' ספטמבר 16, 2012 8:56 am

היי,
מספר שאלות:
1.התזונה מתאימה גם לאנשים שלא עושים הרבה ספורט, או לא בכלל? אני לדוגמא הולכת כ-3 קילומטרים בערך 4 פעמים בשבוע, האם התזונה יכולה להתאים לי?
2.איך אוכל לדעת כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום? אילו מאכלים יכולים לספק לי את 20% הנותרים?
3.האם אפשרי שהתזונה תתבסס על פירות וירקות לא אורגניים, והאם מומלץ לשטוף אותם לפני אכילה או לאכול ללא שטיפה?
תודה מראש:)
שקדיה
 
הודעות: 1
הצטרף: א' ספטמבר 16, 2012 8:53 am

Re: שאלות ותהיות

הודעהעל ידי יונתן » א' ספטמבר 16, 2012 12:31 pm

1. אם את בעל חיים מסוג הומו ספיאנס אז התזונה הזו מתאימה לך. אנו ממליצים על התזונה הזו כחלק מאורח חיים בריא, שכולל גם פעילות גופנית, אך אין ספק שגם התזונה בלבד יכולה לתרום לך המון. סביר גם להניח שהמעבר לתזונה יעלה את רמות האנרגיה שלך ויגרום לך ליהנות יותר מפעילות גופנית.
2. זה כמובן תלוי במבנה גופך וברמת הפעילות הגופנית שלך. בכלליות, נשים אוכלות 2,500-2,000 קלוריות ליום. בכל מקרה, בשום אופן אל תגבילי קלוריות ואם את רעבה, תאכלי עוד.
3. לצערנו מי שגר בעיר חייב להתבסס גם על תוצרת לא אורגנית, הקפידי לפחות לקנות עלים ירוקים מתוצרת אורגנית, שעלותם זהה לתוצרת הלא אורגנית. באופן אישי אני שוטף את הפירות רק כשהם מאובקים, אבל את יכולה לעשות כראות עינייך.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
יונתן
 
הודעות: 938
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:46 pm

Re: שאלות ותהיות

הודעהעל ידי ירדן » א' ספטמבר 16, 2012 2:13 pm

הי שקדיה :) וברוכה הבאה!

אין ספק שפעילות גופנית היא חלק מאורח חיים בריא אבל זה לא אומר שאת צריכה להיות ספורטאית בשביל לאכול בהתאם לביולוגיה שלך. זה מעולה שאת עושה הליכות אך סביר להניח שעם הזמן כחלק מהשינוי בתזונה תגיע האנרגיה לפעילות גופנית שונה או נוספת וגם יגיע הרצון לשפר את שאר מרכיבי הבריאות שכוללים פרט לפעילות גופנית גם חשיפה מבוקרת לשמש, מנוחה ושינה מספקת ועוד.

בתזונה של פירות וירקות חיים בלבד חשוב לזכור שלמרות הנפח הגדול של המזון הם מכילים פחות קלוריות ממזונות אחרים ולכן חשוב לאכול מספיק. כמובן שלוקח מעט זמן להסתגל לכך אחרי שהתרגלנו לאכול בעיקר מזון מרוכז עתיר בקלוריות אך עני במים וסיבים.

הנה כמה דוגמאות לתפריט 811 לנשים כדי שיהיה לך מושג לגבי כמויות ומגוון ושתראי כמה נשים רזות אוכלות בתזונה הזאת:
סרטונים של אלישיה-
http://www.youtube.com/watch?v=GO1NEUuZ ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=aIudHkCp ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=NS8ts3_K ... ature=plcp
סרטון של מייגן אליזבת-
http://www.youtube.com/watch?v=TmXuppls ... plpp_video
סרטון ישן של פרילי-
http://www.youtube.com/watch?v=MtxFC4LH ... ature=plcp

אני ממליצה לך לקרוא את הנושאים הבאים בהם דיברנו על נושא הקלוריות ולמה חשוב לאכול מספיק-
http://www.30bananotleyom.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=56
http://www.30bananotleyom.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=140

קשה לאכול 100% אורגני, אלא אם כן את מגדלת הכל אצלך בגינה או שיש לך המון כסף. לכן כולנו עושים פשרות בהתאם ליכולת שלנו. אני לדוגמא לא מתפשרת על ירקות ועלים ירוקים ואותם קונה רק אורגני כי המחירים של רובם בהחלט סבירים וההפרש במחיר לא שווה את זה. מבחינת הפירות אני באופן אישי מעדיפה לבסס את רוב הקלוריות שלי על פירות פחות בעיתיים מבחינת ריסוס (פירות עם קליפה עבה ובלתי אכילה כמו בננות, מלונים, אבטיחים, מנגו, הדרים, רימונים) ואני קונה בהתאם ליכולת קצת פירות אורגניים. בפירות שנחשבים בעייתיים יותר מבחינת כמות הריסוס אני ממעיטה. למזלי בקיץ הזה גם אכלתי הרבה אורגני בחינם שקטפתי או קיבלתי.

הנה מידע בנושא הריסוס והשטיפה של הפירות והירקות-
http://www.30bananotleyom.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=24
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
ירדן
 
הודעות: 2969
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:47 pm


תגיות נושא

ריסוס, תפריט יומי, אורגני

חזור אל 30 בננות ליום

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: AhrefsBot, YandexBot ו 5 אורחים

cron