עמוד 1 מתוך 1

תזונת 811 לאורך זמן

הודעהפורסם: ש' ספטמבר 29, 2012 1:52 am
על ידי יעלי
אמנם זכור לי ששאלתי בעבר אך לא נעניתי.
רציתי לדעת אם מישהו מחברי הפורום/מנהלים חי על פי התזונה הזו לאורך זמן. יותר משנה והאם איננו סובל משום חסרים. בדיקות מעבדה תקינות, הרגשה טובה וכו׳, תודה!

Re: תזונת 811 לאורך זמן

הודעהפורסם: ש' ספטמבר 29, 2012 2:10 pm
על ידי ירדן
אני אוכלת כך כבר שנה ושמונה חודשים ולא יכולה לדמיין את עצמי חוזרת אחורה :)

בדיקות המעבדה שלי תמיד תקינות.

לא זכור לי ששאלת זאת בצורה מפורשת אבל הרבה אנשים פה כתבו על השיפור המדהים בבריאותם עקב המעבר ל-811. לכל אחד יש את ההיסטוריה הרפואית שלו והבעיות הבריאותיות האישיות שלו שהוא צריך להתמודד איתן, חלק מהאנשים מרגישים שיפור מיידי ולחלק זה תהליך מתמשך. כמובן שבגלל חוסר ידע לעיתים אנשים חושבים שהם עושים 811 כשבפועל הם ממש לא וזה מה שגורם להם לא לקבל את התוצאות שהם מקווים לקבל.

יש שתי דעות מנוגדות לחלוטין לאנשים שמבקרים את התזונה הזאת. הדעה האחת מזהירה מפני חסרים תזונתיים של ויטמינים ומינרלים והשניה בסתירה מוחלטת לחלוטין מזהירה מפני עודף של ויטמינים ומירלים. די מצחיק לא? העניין הוא שבפירות וירקות יש את היחסים הנכונים בין הנוטריאנטים בשלמות מוחלטת לצרכי הגוף שלנו. כשנותנים לגוף תזונה איכותית בכמות הנכונה אין סיבה לחשוש מחסרים או מעודף. לגבי אותם נוטריאנטים שלא מתקבלים מהמזון- חשיפה מספקת לשמש תספק ויטמין די וריפוי מערכת העיכול בנוסף לאכילה נכונה ובעיקר אורגנית תביא לספיגת ויטמין בי 12 (ובמידה ולא תמיד ניתן לקחת מידי פעם תוסף).

Re: תזונת 811 לאורך זמן

הודעהפורסם: ש' ספטמבר 29, 2012 2:25 pm
על ידי יעלי
תודה, ירדן. בעיקר היה חשוב לי ״לפגוש״ כאן בפורום מישהו שחי על התזונה הזו זמן ממושך וכיצד הוא מרגיש ואיך הבדיקות. אשמח לשמוע מעוד אנשים שחיים זמן ממושך, מעל שנה, על פי התזונה הזו.

Re: תזונת 811 לאורך זמן

הודעהפורסם: ש' ספטמבר 29, 2012 3:45 pm
על ידי יונתן
גם אני התחלתי את התזונה כשירדן התחילה, ואני מרגיש מצוין, קליל יותר ונמרץ. סבלתי מבעיות עיכול והזעה, והן נעלמו לחלוטין. התקפי האלרגיה שלי מופיעים כעת לעתים רחוקות יותר, אף שלא נעלמו לחלוטין. יש לי כעת הרבה יותר אנרגיה לפעילות גופנית, ואני מתאושש מהפעילות בקלות רבה יותר, כך שמסת השריר שלי גדלה מאוד ואני סוף כל סוף יכול לרוץ, וזה תמיד היה לי מאוד קשה.
בפירות יש את כמות הוויטמינים הגבוהה ביותר לכל קלוריה וכמות המינרלים השנייה בטיבה, ובירקות יש את כמות המינרלים הגבוהה ביותר לכל קלוריה ואת כמות הוויטמינים השנייה בטיבה. בפירות ובירקות יש חומצות אמינו וחומצות שומן בכמויות הנכונות לגוף האדם. אין שום רכיב תזונתי שניתן להשיג מדגנים, קטניות או מזון מן החי שלא ניתן להשיג מפירות וירקות, אז למה שיהיו לנו חוסרים?

Re: תזונת 811 לאורך זמן

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 03, 2012 1:18 am
על ידי יעלי
מה לגבי חלבון?

Re: תזונת 811 לאורך זמן

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 03, 2012 4:29 pm
על ידי ירדן
אדם שאוכל מספיק קלוריות בהתאם לצרכי גופו הדבר האחרון שהוא צריך לדאוג לגביו הוא חלבון. מה שחשוב זה לאכול מספיק פחמימות ולהמעיט בשומן. לתינוקות יש קצב גדילה גדול בהרבה מכל באדי בילדר למרות שהם ניזונים מחלב אם שיש בו 6%-7% חלבון, אז אנחנו בטח שלא צריכים יותר מזה.

מידע לגבי מיתוס החלבון-

מי אמר שטבעונים לא אוכלים מספיק חלבון - הרצאה של ד"ר ריק דינה:
http://30bananotleyom.com/movies/20-who ... gh-protein

כמה חלבון אנחנו צריכים - סרטון של פרילי:
http://30bananotleyom.com/movies/35-i-g ... uman-flesh

מה דרוש להתאוששות מפעילות גופנית - משקאות חלבון או פירות:
http://30bananotleyom.com/movies/92-pro ... r-recovery

הפרכת מיתוסים - חלבון:
http://30bananotleyom.com/811-articles/ ... otein-myth

האם נראה לך שלאנשים אלו חסר חלבון? ;)
http://30bananotleyom.com/movies/74-the-proof

Re: תזונת 811 לאורך זמן

הודעהפורסם: ג' יוני 18, 2019 12:10 pm
על ידי yasminp
שלום
חדשה ב 801010 כולה שבוע וחצי, נהנית לקרוא את השאלות והתגובות, שמוסיפים לי ידע רב ומורה דרך.
מנסה להכנס לקישורים המופיעים למטה מופיה הודעה שהדף לא נמצא. יש דרך אחרת לראות אותם ?
בכללי בינתיים לא מצליחה לאכול כמויות גדולות, מודאגת מכמות החלבון, מגיעה בקושי ל 50% חלבון מהצריכה היומית (לפי הכרונומטר).
אשמח לעזרה בנושא