שאלה לגבי טבעונות

הפורום הראשי של 30 בננות ליום

Re: שאלה לגבי טבעונות

הודעהעל ידי יונתן » ש' אוקטובר 13, 2012 2:27 pm

הפירות העדיפים הם הפירות האהובים עליך בכמות שתשביע אותך ותאושש אותך מהאימון. יש שמעדיפים פירות דחוסים יותר מבחינה קלוריות, כמו בננות, ויש שמעדיפים פירות מימיים יותר כמו תפוזים. מים, סוכר, שינה טובה ושלוות נפש הם הדברים החשובים ביותר לאימון גופני.
אגב, למרות שאמרתי שאוכל רימונים אחרי האימון, אני דווקא אוכל עכשיו תמרים צהובים וענבים.
המיתוס שהופרך כאן הוא שמתאמנים זקוקים לכמות כפולה או משולשת של חלבון מאדם רגיל כדי לבנות שריר, ושעליהם לצרוך זאת מאבקות חלבון או ממזון מן החי שעבר עיבוד, שבו לכל קלוריה של חלבון מתלוות 2 קלוריות או יותר של שומן, ובגלל זה אתה רואה במכון "באדי בילדרים" עם שכבה נאה של שומן שמכסה על השרירים וכרס ענקית שמתלווה למראה.
אם אתה רוצה להגדיל את מסת השריר - תאכל יותר קלוריות מפירות וירקות טריים.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
יונתן
 
הודעות: 938
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:46 pm

הקודם

תגיות נושא

פירות בשלים, פעילות גופנית, איך מתחילים?, חלבון

חזור אל 30 בננות ליום

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: AhrefsBot, YandexBot ו 8 אורחים

cron