עמוד 3 מתוך 3

Re: רגישות בשיניים

הודעהפורסם: ב' מרץ 31, 2014 3:22 am
על ידי eilon
דרך אגב קראתי (ב NIH) שצימוקים, וגם החומר שנמצא בזרעי ענבים, מסוגל להרוג חיידקי שיניים וחניכיים
ולמעשה צימוק עוזב לגמרי את השיניים תוך כמה דקות מרגע אכילתו ולא נדבק כמו כל מני מאכלים אחרים

אני כבר תקופה בחיפוש אחר צימוקים שחורים אורגנים, שלא מצופים בשמן. במחיר סביר
פעם אחת היה בניצת הדובדבן וקנינו מעט מדי. עכשיו כבר לא מצליח למצוא אלא רק כאלה שעטופים בשמן, ומהזן שאין גרעין בפנים

Re: רגישות בשיניים

הודעהפורסם: ב' מרץ 31, 2014 9:09 am
על ידי יונתן
לי גם הייתה בעיה עם הדרים ובמשך שני חורפים (2011 ו-2012), שהייתי אוכל כמויות גדולות של הדרים, נהיו לי כתמים חומים בשיניים ורגישות לא נעימה בחניכיים. בחורף 2013 נמנעתי לחלוטין מהדרים והרגישות נעלמה, ואת הכתמים החומים הסרתי אצל השיננית. בחורף הנוכחי חזרתי לאכול הדרים בכמויות (20-25 ק"ג בשבוע), ואין לי שום רגישות בשיניים ולא כתמים. תעלומה בעיניי מה גרם לשינוי. ייתכן ששנת ההימנעות מהדרים הניחה לשיניים להשתקם, או אולי התפוזים שאני קונה כיום (אחרי שעברתי דירה) איכותיים יותר מהתפוזים שהייתי קונה בשנים קודמות. אני עדיין מרגיש מעט חספוס בשיניים אחרי תפוזים, אבל לא אחרי פומליות או קלמנטינות, ובכל מקרה אני לא לוקח סיכון ושותה מיץ תפוזים עם קש.

Re: רגישות בשיניים

הודעהפורסם: ב' מרץ 31, 2014 11:25 am
על ידי אורנה
יונתן, לפי מה שלמדתי כאן עיכול הפחמימות מתחיל ברוק ןלכן חשוב להשהות ולערבב את המיץ/שייק בפה לפני הבליעה.
איך זה מסתדר עם קש?

Re: רגישות בשיניים

הודעהפורסם: ב' מרץ 31, 2014 2:03 pm
על ידי יונתן
אני לא מכיר את ההנחיה הזו. אין דבר יותר פשוט מעיכול סוכרים פשוטים.

Re: רגישות בשיניים

הודעהפורסם: ב' מרץ 31, 2014 4:30 pm
על ידי eilon
אורנה זה תקף רק לגבי עמילן, כלומר בננה שהיא קצת לא בשלה (ואולי גם בשלה), או פרי אחר שלוקח לו זמן להבשיל, כי ההבשלה של פירות כאלו זה בעצם הפיכת עמילן לסוכרים
גם גזרים, סלק, וקישואים כמובן
בהדרים אין עמילנים עד כמה שידוע לי