מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הפורום הראשי של 30 בננות ליום

מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי KeserYeser » ה' יוני 07, 2012 11:16 am

יש מאמרים ומחקרים מדעיים שתומכים בטענה שאכילה מרובה של פירות אינה מזיקה?
כי הרבה אנשים אומרים לא לאכול יותר מ3 פירות ולא להגזים עם הפירות.
יש הרבה מחקרים שאומרים שתזונה עשירה בפירות וירקות היא אכן בריאה, אבל לא מדובר על כמויות כה גדולות כמו בדיאטה 811.
פשוט לא הצלחתי למצוא כמעט כלום על 811 RAW FOOD VEGAN ועל FRUITARIAN לא מצאתי כלום.
על טבעונות מצאתי מלא מחקרים ושהיא הרבה יותר טובה מתזונה לא טבעונית ומאכילת בשר.
ושוב, חשוב שאלו יהיו מקורות מדעיים, אמינים ומבוססים.
KeserYeser
 
הודעות: 28
הצטרף: ו' יוני 01, 2012 5:49 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי יונתן » ה' יוני 07, 2012 1:09 pm

אני לא מכיר מחקר מדעי מבוסס וארוך טווח שנערך על תזונת 801010, וזה לא מפתיע, כי לאיש אין אינטרס לממן מחקר כזה. כמובן שגם אין שום מחקר מדעי שמראה שאכילת כמויות גבוהות של פירות מזיקה באיזשהו אופן.
מחקרים מדעיים בתזונה כיום מתמקדים בעיקר בחומרים מסוימים (ליקופן, אומגה 3 וכו') על מנת שניתן יהיה להראות שתוספת תזונתית של החומר המסוים מועילה לבריאות, וכך יהיה ניתן לשווק אותו. כמובן שמחקרים שמתמקדים בתועלת לכאורה של מזון מן החי ממומנים על ידי התעשיות הללו.
היות שפירות וירקות הם המזון היחיד שבני אדם יכולים לאכול במצבו הטבעי, יש כאן צורך במחקר מדעי בדיוק כמו הצורך לערוך מחקר בשאלות "האם בריא לאריה לאכול זברות"? או "האם בריא לפרה לאכול עשב"?
"מחקר סין" מוכיח שכל דבר שאינו מזון צמחי מלא דל שומן מזיק לנו, תזונת 801010 בסך הכול לוקחת את התפיסה הזו ומשפרת אותה.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
יונתן
 
הודעות: 938
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:46 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי ירדן » ו' יוני 08, 2012 2:08 pm

כדי לערוך מחקר מדעי צריך מימון. לבעלי הממון, אם זה תעשיות מזון או חברות תרופות, מן הסתם לעולם לא יהיה עניין לחקור תזונת פירות ולגבי מקורות מימון אחרים זה גם בעיה כי לא מדובר בתחום ידוע ופופולרי או בקהילות גדולות ומוכרות של אוכלי פירות שאיזושהו מדען מאיזשהי אוניברסיטה ידועה ומבוקשת יצליח לקבל מימון בשביל לחקור אותם, גם אם בכל זאת המין האנושי אכל כך במשך מליוני שנים.

בני האדם הם פרוגיבורים (אוכלי פירות) מבחינה אנטומית ופזיולוגית, והפירות הם המזון היחיד שאנחנו מותאמים לאכילתו מבחינה ביולוגית. אכילת פירות הולכת יד ביד עם המדעים הטהורים רק שאף מדען לא ינסה "להוכיח" את זה במחקר מדעי ארוך שנים.

נכון, הרבה אנשים ותזונאים אומרים לא לאכול יותר מ-3 פירות ליום ("הרבה סוכר"), אבל הם גם אומרים לאכול לפחות 3 מוצרי חלב ליום (שבין השאר ידועים כמביאים לדלדול עצם ולסרטן) או לאכול בשר (שבין השאר ידוע כמסרטן וגורם למחלות לב). הפחד מסוכרים הביא אנשים להעדיף מזון שומני ורעיל מהחי על מזון טבעי ובריא כמו פירות. לא הפירות הם שגורמים לסוכרת, לדלדול עצם, למחלות לב ולסרטן אלא המזון המעובד והמזון מהחי. העובדה היא שכל הקהילות הבריאות ומאריכות החיים בעולם ניזונות על תזונה שעיקרה פחמימות ורק במערב אנשים מפחדים מפחמימות (אמא'לה סוכר!) ואוכלים הרבה מידי חלבון ושומן למרות שזה מה שגורם להם להיות שמנים וחולים. הפחמימות הפשוטות שבפירות הרבה יותר טבעיות וטובות לנו מהפחמימות מורכבות שאותן חייבים לבשל על מנת לאכול. נכון שבני אדם וגם בעלי חיים אחרים יכולים לשרוד גם על מזון מבושל ומעובד או אפילו לחיות ממש ממש טוב על מזון מלא מהצומח (נא + מבושל), אך זה לא אומר שזה המזון האידאלי לנו. כל בעלי החיים ובני האדם נועדו ללא יוצא מן הכלל לשגשג על מזון נא. היות שבני אדם לא יכולים לאכול שום מזון בצורתו הטבעית והנאה פרט לפירות וירקות מראה ללא כל צל של ספק שזהו המזון הטבעי לנו ביותר.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
ירדן
 
הודעות: 2969
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:47 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי KeserYeser » ו' יוני 08, 2012 9:26 pm

טוב, תודה.
פשוט יש לי בעיה שאמא שלי לא מסכימה לי לאכול הרבה פירות, והיא מעדיפה (או כופה עליי) שאני אוכל דגנים כל היום (שזה המזון השנוא עליי + הוא לא מזין בשיט, אפילו בשר ודגים הרבה יותר מזינים)
ואני ממש אוהב פירות למרות שאמא שלי לא מסכימה שאני אוכל הרבה.
אפשרי לעשות את הדיאטה הזאת בלי לאכול הרבה פירות? פשוט אין לי ברירה, אמא שלי לא מסכימה לי לאכול הרבה פירות ואין לי איך לשכנע אותה שזה לא מזיק.
אני יודע שגזר זה ירק עמילני שאפשר לאכול אותו RAW, ואמא שלי מסכימה שאני אוכל כמה ירקות ועלים ירוקים שבא לי. אבל זה אפשרי להגיע עם זה ל3000 קלוריות בכלל מבלי שזה יעלה כל כך הרבה כסף גם?
KeserYeser
 
הודעות: 28
הצטרף: ו' יוני 01, 2012 5:49 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי יונתן » ו' יוני 08, 2012 9:56 pm

תזונת 801010 מבוססת על רוב הקלוריות מפירות, לכן אם אתה מעוניין ליישם אותה כלשונה, אתה צריך לאכול הרבה פירות. אתה יכול בתיאוריה לאכול כמויות גדולות של ירקות עתירי קלוריות כמו גזר וסלק, אבל הם פחות מזינים מפירות, וכמובן - הרבה פחות טעימים, כך שבמהרה יימאס לך ותחזור לאכול מבושל.
על כל פנים, הנחת הבסיס היא שככל ששיעור הפירות בתזונה שלך יהיה גבוה יותר, כך מצבך יהיה טוב יותר. אם אמא שלך לא מסכימה, אתה בהחלט יכול לאכול כמה פירות שהיא מרשה, ואת שאר הקלוריות שלך כמזון צמחי מלא דל שומן כמו אורז מלא, בטטות, קינואה וכו'. כמובן נסה להימנע מחומרים שאינם חלק מתזונת 801010. אני ממליץ לך לקרוא, בנוסף לספר The 80/10/10 Diet, גם את הספרים "מחקר סין" ו"דיאטת השלום העולמי" כדי להבין מדוע מזון צמחי מלא דל שומן, בין אם פירות או דגנים, עדיף על בשר ודגים.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
יונתן
 
הודעות: 938
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:46 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי KeserYeser » ש' יוני 09, 2012 12:11 pm

תודה רבה על העזרה.
ואפשר בבקשה רשימה של ירקות עמילניים (RAW) שאפשר לשלב בתפריט?
KeserYeser
 
הודעות: 28
הצטרף: ו' יוני 01, 2012 5:49 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי יונתן » ש' יוני 09, 2012 12:27 pm

למיטב ידיעתי גזר וסלק הם היחידים שמגדלים בארץ.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
יונתן
 
הודעות: 938
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:46 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי ירדן » ש' יוני 09, 2012 1:47 pm

גם דלעת ודלורית.

כשאני מדברת על ירקות עמילניים אני דווקא תמיד מתכוונת לתפוחי אדמה ובטטות כי הם מכילים הרבה עמילן ולא ניתן לאכול אותם חיים.

--------------

הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות עבור בריאותך הפיזית והנפשית הוא לאכול רק מזון מהצומח. האוכלוסיות הבריאות ומאריכות החיים ביותר בעולם ניזונות מפירות, ירקות, דגנים וקטניות וצורכות מעט מאוד מזון מהחי אם בכלל ואחוז השומן בתפריטם נמוך. אם כרגע אתה לא יכול לעשות 811 RAW תעשה 811 שהוא בחלקו מבושל. אתה תשיג מזה הרבה מאוד בריאות, אנרגיה, שקט נפשי ומצב רוח טוב ותמנע מעצמך הרבה בעיות בריאותיות בעתיד :)

תאכל פירות כמה שאתה יכול בהתאם למגבלות, ירקות ועלים ירוקים אורגניים ומזונות כמו אורז, קינואה, כוסמת, תפ"א, בטטות ושאר ירקות מאודים ללא שמן. עדיף שתאכל מספיק קלוריות מפחמימות גם אם הן מבושלות/מאודות מאשר שתגיע למצב של חסר חמור בקלוריות ומיקרונוטריאנטים. יש הרבה מאוד יתרונות בריאותיים בתזונה טבעונית מלאה ולא מעובדת גם אם היא לא 100% רואו. בכל זאת כולנו פה עשינו זאת במשך הרבה שנים לפני שעברנו לתזונת פירות וירקות בלבד. תתרכז במזון שניתן להכין בבית מחומרי גלם בסיסיים ולא במזון קנוי שהוכן במפעל ומכיל מלח, חומרי שימור, צבעי מאכל וכו' ותראה שתפיק מכך הרבה מאוד :)
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
ירדן
 
הודעות: 2969
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:47 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי Lady deWinter » ש' יוני 09, 2012 8:40 pm

אם עד היום אהבת מלח, הנה טיפ: כשאתה מבשל את תפוחי האדמה או הבטטות (או הדלורית או הסקוואש, לדעתי סקאווש זה הירק העמילני הכי מדהים בעולם), תזרוק לשם 2 מקלות סלרי. זה ייתן לך מליחות טבעית בלי הצורך במלח שולחן :)
Lady deWinter
 
הודעות: 15
הצטרף: ב' מאי 07, 2012 7:26 pm

Re: מחקרים מדעיים או מאמרים מדעיים בקשר ל811

הודעהעל ידי ירדן » א' יוני 10, 2012 9:21 am

סלרי תמיד טוב להוסיף :) כשהייתי מבשלת נהגתי הרבה פעמים להוסיף סלרי לתבשילים בשביל המליחות והטעם והיום אני מוסיפה אותו חי לסלט.

רציתי להוסיף שללא מספיק קלוריות מפחמימות בהתאם לצרכים האישיים שלך לא תחזיק מעמד בתזונה הזאת. אם כוונתך לנסות להתבסס על ירקות גם אם תוסיף ירקות שנחשבים ליותר עתירי קלוריות יחסית למלפפון, עגבניה וכו' בכל זאת תמצא את עצמך רעב. להוסיף סלק/גזר/תירס חי/דלעת (לא כולם אוכלים דלעת חיה, לי אין בעיה לאכול) זה אחלה אבל אי אפשר לחיות על זה (בדלעת יש פחות קלוריות מהאחרים) כי בכל זאת אין בהם הרבה פחמימות כמו שיש בתפוחי אדמה ובטטות או אורז וכו'. אם אין אפשרות לאכול מספיק פירות, דגנים (ללא גלוטן), בטטות ותפ"א הם האפשרות הכי טובה ובריאה.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
ירדן
 
הודעות: 2969
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:47 pm

הבא

תגיות נושא

נזקי הבשר, איך מתחילים?

חזור אל 30 בננות ליום

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], YandexBot ו 4 אורחים