עלים ירוקים

הפורום הראשי של 30 בננות ליום

Re: עלים ירוקים

הודעהעל ידי אורנה » ה' פברואר 28, 2013 7:00 pm

וואו, תודה יעלוש. כמעט ונרשמתי ואז שאלתי את עצמי, האם אני אפתח את הדף הזה? לא בטוחה :)
למרות שנשמע מצויין, אני גם מכירה את מירב, היא מורה מעולה! הייתי אצלה שנה בסטודיו c של פעם שנקרא-קלנטיקס, לפני 18, 20 שנה, אחרי הלידה של הבן הקטן(כן, כן, היו לי מידי פעם התפרצויות של פעילות גופנית)
כמה זמן את עושה את זה?
אורנה
 
הודעות: 396
הצטרף: ש' ינואר 12, 2013 5:21 pm

Re: עלים ירוקים

הודעהעל ידי ירדן » ה' פברואר 28, 2013 8:23 pm

באמת לא חייבים חדר כושר. לי זה הכי נוח כי אף פעם לא הצלחתי להתמיד לאורך זמן באימונים בבית וגם כי אני מאוד אוהבת אימוני משקולות ומרימה משקלים מאוד גבוהים, אבל למי שרוצה לחסוך כסף וזמן יש המון ערוצי יוטיוב שמלאים באימונים שאפשר לעשות בבית בחינם. הנה כמה דוגמאות טובות שאני מכירה:

http://www.youtube.com/user/BeFit?feature=watch
http://www.youtube.com/user/FitnessBlen ... ture=watch
http://www.youtube.com/user/charliejames1975
http://www.youtube.com/user/ZuzkaLight

שווה לעבור קצת על הסרטונים, יש הרבה סוגי אימונים. חלקם ארוכים וחלקם קצרים ואינטנסיביים, שנראים מאוד קשים (והם אכן קשים) אבל תמיד יש אופציות קלות יותר לכל תרגיל עבור מתחילים. מקסימום בהתחלה עושים יותר לאט ועושים יותר מנוחה בין תרגיל לתרגיל עד שהכושר נבנה.

והנה שני ערוצים שאני לא מכירה שמצאתי עכשיו:
http://www.youtube.com/user/LauraLondon100
http://www.youtube.com/playlist?list=PL2AB5ED72B9A5B6D2

----------

בחדר כושר תמיד עשיתי אימוני משקולות וגם אימון אירובי. מעולם לא עבדתי עם מדריך אישי אלא באופן עצמאי. אם תחליטי להירשם לחדר כושר תיהיה לך פגישה עם מדריך שיכין לך תוכנית אימונים. בעבר הייתי הולכת כמעט כל יום, לא כי זה חובה בשביל לבנות כושר אלא בגלל שככה רציתי כי מאוד נהנתי מזה ורציתי "לגדול" ואהבתי את האתגר ואת ההתקדמות שלי. בשנה האחרונה אני הולכת 4-3 פעמים בשבוע. דווקא הייתי רוצה לעשות יותר אבל זה מה שכרגע מסתדר לי. בכל מקרה כמה ימים בשבוע וכמה זמן כל פעם זה עניין אינדיבידואלי וזה תלוי במה שאת בעצם מנסה להשיג.

השבוע נתקלתי באתר הזה -http://www.100squatsaday.com/ והחלטתי להתחיל בעצמי לעשות סקוואטים כל יום עד שאגיע גם אני למאה רצופים ובמקביל אני אעשה שכיבות סמיכה עד שאגיע לחמישים רצופים. הנה סרטון מוטיבציה-
http://www.youtube.com/watch?v=ZU0Y7n88DmQ
מי מצטרפים אלי לאתגר...? :D
(פעם לא יכולתי לעשות אפילו סקוואט אחד!)

מי שלא רוצה לעשות אימונים מול המחשב או בחדר כושר יכול באמת לעשות הליכות מהירות או לרוץ ובנוסף לעשות בבית כמה דקות ביום סקוואטים ושכיבות סמיכה כי אלו תרגילים שעובדים על הרבה שרירים בו זמנית.
(סקוואטים, שכיבות סמיכה ועליות מתח נותנים ממש אימון לכל הגוף.)

------------------

לגבי עניין הקלוריות. אני לא סופרת קלוריות. ידוע לי פחות או יותר כמה אני אוכלת כי כן בדקתי את זה בעבר אבל ככה ביומיום בטח שאין לי שום צורך בספירת קלוריות. הרי אף בעלי חיים פרט לאדם לא סופר קלוריות ולא יודע מה זה קלוריות בכלל. כל בעל חיים בטבע יודע לאכול כמה שהוא צריך עד שהוא שובע ואז להפסיק ואין לו שום עניין כמה קלוריות או כמה חלבון או כמה ויטמין סי או כמה אבץ היו בארוחה. אבל במצבים שבהם אנחנו רואים שאנשים מתקשים לאכול מספיק אז אנחנו כן ממליצים להעזר בכרונומטר או אתר אחר בסגנון כי מנסיון ראינו שאם לא אוכלים מספיק מתקשים להתמיד ואף נוטשים את התזונה הזאת ומאשימים בזה את הפירות כשבעצם יש משהו אחר שגרם לבעיות.
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
ירדן
 
הודעות: 2964
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:47 pm

Re: עלים ירוקים

הודעהעל ידי אורנה » ה' פברואר 28, 2013 10:00 pm

הסקוואטים האלה לא גומרים את הברכיים?
אני לא מצליחה לעשות אפילו שכיבת שמיכה אחת! אף פעם לא הצלחתי. גם בברכת השמש ביוגה אני עושה איזה משהו מגוחך במקום שצריך לעשות מן שכיבת שמיכה.

נניח שאני נרשמת לחדר כושר..... אני יכולה להגדיר עם מי שבונה לי תוכנית, שאחת מהמטרות שלי היא להפחית את אחוזי השומן בגוף ולהציב יעד לאוחזי השומן?
אולי תעזרי לי להגדיר - מה בעצם אני רוצה, איזה תוצאות מחדר הכושר

לא נראה לי שהמשמעת שלי לגבי ספורט תחזיק כדי לעשות לי תוכנית בבית ולהתמיד בה.

אני מפסיקה לספור קלוריות בשמחה ואוכלת כמה פירות שבה לי + עלים ירוקים לפי הנדרש ושאר ירקות, נראה מה יהיה
אורנה
 
הודעות: 396
הצטרף: ש' ינואר 12, 2013 5:21 pm

Re: עלים ירוקים

הודעהעל ידי דנה » ו' מרץ 01, 2013 2:35 pm

גם אני בקושי מצליחה לבצע שכיבת שמיכה נורמלית ואחרי כמה שכיבות שמיכה כאלו פשוט ניהיית אדומה בפנים אבל אני משתדלת ..
דנה
 
הודעות: 308
הצטרף: ו' יולי 06, 2012 9:07 am
מיקום: קרית גת

Re: עלים ירוקים

הודעהעל ידי ירדן » ו' מרץ 01, 2013 7:18 pm

תנוחת כריעה אמורה להיות עבורנו משהו טבעי וקל. תחשבו על זה, בטבע כך היינו עושים צרכים, ואני מאמינה שכך גם היינו יולדות. כל ילד קטן מסוגל לרדת לתנוחת כריעה ולעלות בחזרה לעמידה בלי מאמץ וגם ניתן לראות בתרבויות מסויימות שזו תנוחה טבעית וקלה גם למבוגרים.

אנחנו התרגלנו לשבת על כיסאות, לאכול על שולחן ולא על הריצפה וגם לשבת על אסלה ולכן השרירים שלנו לא מורגלים לזה יותר. אגב, ישנן אסלות כריעה או שרפרפים מיוחדים עבור אסלה רגילה כי מסתבר שלחרבן בישיבה זה לא כל כך נכון ובריא לנו [אם זה מעניין מישהו- http://www.naturesplatform.com/health_benefits.html]

גם אני פעם לא יכולתי לעשות סקוואטים ושכיבות סמיכה. מתחילים לאט לאט ומתקדמים. שכיבות סמיכה ניתן בהתחלה לעשות במנח אלכסוני על קיר או על שולחן. אפשר גם על הריצפה אבל להניח את הברכיים.

אורנה, אם תחליטי שאת מעוניינת במסגרת של חדר כושר אז המדריך יכין לך תוכנית על פי המטרות שלך. לרדת במשקל (ובאחוזי השומן) ולחזק את השרירים הן הגדרות טובות למה שאת מנסה להשיג. כפועל יוצא את תשפרי גם את סיבולת הלב ריאה שלך (בפעילות האירובית), תחזקי את העצמות שלך (באימוני המשקולות) ותשפרי את הגמישות שלך אם תעשי גם מתיחות. פעם בחודשיים-שלושה כדאי לקבוע שוב עם מדריך לשינוי התוכנית כי הגוף מתרגל אם עושים לאורך הרבה זמן את אותם התרגילים וכדאי לשנות מידי פעם.

תני לעצמך חופש מהבדיקה של הקלוריות אבל אולי כדאי שמידי פעם בכל זאת תבדקי את עצמך רק כדי לוודא שאת אוכלת מספיק.

הנה כמה סרטונים טובים של פרילי (שירדה מעל 20 קילו על תזונת 80/10/10 עתירת קלוריות) בנושא ירידה במשקל:

איך להשאר 100% רואו-
http://30bananotleyom.com/movies/42-best-way-to-stay-100-raw-vegan

Raw food vegan weight loss secrets #1 - The scales-
http://www.youtube.com/watch?v=IKXYw7Gf6FY&feature=relmfu

Raw food vegan weight loss Secrets #2 ~ NEVER RESTRICT CALORIES
http://30bananotleyom.com/movies/79-never-restrict-calories

Calorie restriction to lose weight on raw vegan
http://www.youtube.com/watch?v=PuqZbLEB89g&list=UULwUd5KtYONsRJ3UAOojZ0w&index=1&feature=plcp

Weight loss on raw food
http://www.youtube.com/watch?v=3kZ9R3_2tTA&list=UULwUd5KtYONsRJ3UAOojZ0w&index=4&feature=plcp
לתשומת לבכם, המענה בפורום מעצם טיבו מוגבל וחלקי בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ תזונתי מקצועי פרטני ו/או לבדיקה, אבחון וייעוץ על ידי רופא.
סמל אישי של המשתמש
ירדן
 
הודעות: 2964
הצטרף: ש' דצמבר 31, 2011 2:47 pm

Re: עלים ירוקים

הודעהעל ידי אורנה » א' מרץ 03, 2013 10:40 pm

דנה, אז בואי נתחזק ביחד, לאט לאט זה יקרה :P
אני מבטיחה ברגע שאתחיל בחדר כושר (מקוה שכבר השבוע, בלי נדר :) )לדווח כאן על התקדמות
אורנה
 
הודעות: 396
הצטרף: ש' ינואר 12, 2013 5:21 pm

Re: עלים ירוקים

הודעהעל ידי דנה » ב' מרץ 04, 2013 3:13 pm

אורנה,את צודקת!
גם לי יש התעניינות לגבי חדרי הכושר..אבל בנתיים זה רק סירטונים ביוטיוב שמדריכים איך לבצע את התרגלים לחיזוק שרירים .
מקווה שבעתיד אני אתחיל עם חדרי כושר :]
דנה
 
הודעות: 308
הצטרף: ו' יולי 06, 2012 9:07 am
מיקום: קרית גת

הקודם

תגיות נושא

קלוריות, פעילות גופנית, BMR, ירידה במשקל, עלים ירוקים

חזור אל 30 בננות ליום

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 5 אורחים

cron