חשיבות השינה

80/10/10 זה לא רק תזונה, זהו אורח חיים בריא שבו שמים דגש גם על שאר מרכיבי הבריאות. שינה מספקת היא אחד המרכיבים החשובים בהשגת בריאות מיטבית כמו גם חשיפה מבוקרת לשמש, פעילות גופנית, רגיעה, אויר נקי ועוד.

רבים מאיתנו לא נותנים לשינה מקום מכובד ונוטים להזניח את האספקט הזה של חיינו. רבים מאותנו הולכים לישון בשעות מאוחרות מידי ולא ישנים את כמות השעות שגופנו זקוק להם. שינה חשובה לבריאות המערכת החיסונית והמערכת ההורמונלית, היא עוזרת להחלמה ממחלות ופציעות, משפרת את רמת האנרגיה, מפחיתה את רמת הסטרס, משפרת את מצב הרוח, מחדדת את החושים ויכולת התגובה, עוזרת לתפקוד המוח (זיכרון, יכולת חשיבה ולמידה), משפרת את מצב העור, משפרת השיגים בספורט, מאריכה את החיים ועוד.

לאלו מכם שמתקשים להירדם – בסרטון תמצאו טיפים להירדמות ולשינה איכותית. לילה טוב 🙂

הגב

avatar
3000
  Subscribe  
הרשמה לעדכונים