מה דרוש להתאוששות מפעילות גופנית – משקאות חלבון או פירות?

שני קטעים קצרים מתוך הרצאה של ד"ר גרהם על התאוששות מהירה מפעילות גופנית עצימה כולל אימוני התנגדות אינטנסיביים. מה באמת צריך להשלים אחרי פעילות גופנית ומה חשוב לאכול בשביל לעשות זאת בדרך הטובה והמהירה ביותר. ד"ר גרהם מסביר את המדע ולא משאיר מקום לאי הבנות ומיתוסים.

מומלץ מאוד לצפיה לכל העוסקים בפעילות גופנית אך גם לכל אחד ש"נפל קורבן" למיתוס החלבון.

ניתן לצפות בהרצאה המלאה אצלנו באתר או בערוץ היוטיוב של ד"ר גרהם – FoodnSport באיכות טובה יותר.

מידע נוסף ניתן לקרוא במאמר: הפרכת מיתוסים – חלבון.

Subscribe
הרשמה לעדכונים
guest
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
עמיר
עמיר
17 בדצמבר 2011 16:19

תוכל לפרסם אולי את ההרצאה המלאה או עוד הרצאות מלאות שנותנות הרבה מידע פשוט בערוץ שלו יש המוון סרטונים ואני לא יודע מה לראות

עמיר
עמיר
Reply to  צוות האתר
19 בדצמבר 2011 14:48

תוכל לפרסם אולי את ההרצאה המלאה או עוד הרצאות מלאות שנותנות הרבה מידע פשוט בערוץ שלו יש המוון סרטונים ואני לא יודע מה לראותהרצאה זו ואחת נוספת מפורסמות באתר במלואן תחת הכותרת "הרצאות מלאות של ד"ר גרהם". אתה יכול להכנס גם דרך הקישור שנמצא בדף זה מתחת לסרטונים עצמם. אם תבחר לצפות בהרצאות באיכות טובה יותר בערוץ היוטיוב של גרהם אז פשוט גלגל עם העכבר ממש עד למטה ושם תמצא את ההרצאה הזו מחולקת לחלקים כאשר החלק הראשון הוא העליון ביותר. מעל להרצאה זו יש עוד שתי הרצאות שנקראות-Nutrition and Physical PerformanceRaw Food Festival 2000 מקווה שהצלחתי להסביר מבלי לבלבל יותר מידי 🙂

הצלחתה תודה רבה (:

עמיר
עמיר
17 בדצמבר 2011 6:18

אחלה סרטונים תודה ! , מיץ עשב חיטה מומלץ עוזר או שכדאי לוותר והאם זה בעייתי שאני אשתה אותו ו10 דקות לאחר מכן יצא לריצה …? תודה