מה דרוש להתאוששות מפעילות גופנית – משקאות חלבון או פירות?

שני קטעים קצרים מתוך הרצאה של ד"ר גרהם על התאוששות מהירה מפעילות גופנית עצימה כולל אימוני התנגדות אינטנסיביים. מה באמת צריך להשלים אחרי פעילות גופנית ומה חשוב לאכול בשביל לעשות זאת בדרך הטובה והמהירה ביותר. ד"ר גרהם מסביר את המדע ולא משאיר מקום לאי הבנות ומיתוסים.

מומלץ מאוד לצפיה לכל העוסקים בפעילות גופנית אך גם לכל אחד ש"נפל קורבן" למיתוס החלבון.

ניתן לצפות בהרצאה המלאה אצלנו באתר או בערוץ היוטיוב של ד"ר גרהם – FoodnSport באיכות טובה יותר.

מידע נוסף ניתן לקרוא במאמר: הפרכת מיתוסים – חלבון.

5
הגב

avatar
3000
2 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
צוות האתרעמיר Recent comment authors
  Subscribe  
הרשמה לעדכונים
עמיר
Guest
עמיר

תוכל לפרסם אולי את ההרצאה המלאה או עוד הרצאות מלאות שנותנות הרבה מידע פשוט בערוץ שלו יש המוון סרטונים ואני לא יודע מה לראות

עמיר
Guest
עמיר

תוכל לפרסם אולי את ההרצאה המלאה או עוד הרצאות מלאות שנותנות הרבה מידע פשוט בערוץ שלו יש המוון סרטונים ואני לא יודע מה לראותהרצאה זו ואחת נוספת מפורסמות באתר במלואן תחת הכותרת "הרצאות מלאות של ד"ר גרהם". אתה יכול להכנס גם דרך הקישור שנמצא בדף זה מתחת לסרטונים עצמם. אם תבחר לצפות בהרצאות באיכות טובה יותר בערוץ היוטיוב של גרהם אז פשוט גלגל עם העכבר ממש עד למטה ושם תמצא את ההרצאה הזו מחולקת לחלקים כאשר החלק הראשון הוא העליון ביותר. מעל להרצאה זו יש עוד שתי הרצאות שנקראות-Nutrition and Physical PerformanceRaw Food Festival 2000 מקווה שהצלחתי להסביר מבלי לבלבל יותר מידי 🙂

הצלחתה תודה רבה (:

עמיר
Guest
עמיר

אחלה סרטונים תודה ! , מיץ עשב חיטה מומלץ עוזר או שכדאי לוותר והאם זה בעייתי שאני אשתה אותו ו10 דקות לאחר מכן יצא לריצה …? תודה